Vare: EX10011825
|Model: RC-SOQ3
Levering ca. fredag 3. maj
Baseret på 9 karaktergivninger
produktet er fantastisk, virkelig godt stykke arbejde for mig.
Hej, jeg anbefaler denne ovn, jeg har brugt den i et par måneder, det er en fantastisk enhed
Brændeovnen er lavet af god kvalitet, nem og behagelig at bruge. Touchpad'en er dejlig nem at bruge, reagerer på lette berøringer, og har programmer, der gør den nemmere at bruge. Vandbeholderen er lille, men den rækker til lang tilberedning og mange gange. Den arbejder stille på signaler, opsamler vand i bunden og rækker til to tanke. Mini varmluftovnen kan være svag, men den gør sit arbejde meget godt. Jeg anbefaler det, prisen er god, og produktet er også godt
Jeg kan godt lide ovnen, god kvalitet og godt udseende
Jeg købte sidste år dampovnen hos Expondo GmbH, som så ud til at være af høj kvalitet og heller ikke ligefrem billig. Jeg er nødt til at sige én ting: så længe ovnen virker, er det en stor ting - glæden varede desværre ikke længe: efter blot 5 måneder gav apparatet op (kortslutning). Så jeg søgte om en reparation, enheden blev afhentet, repareret og inden for 3 uger havde jeg den tilbage. Den dårlige overraskelse kom, da jeg pakkede ud: Da jeg fjernede de sidste lag bobleplast, lå ovndørens glasindsats foran mig i tusindvis af små glasskår! Tilsyneladende faldt apparatet på gulvet, om det var under transport eller i reparationsafdelingen, det ved jeg ikke. Jeg fandt ud af, at det ikke var mig, men afsenderen (Expondo), der skulle anmelde skaden til pakkeudbyderen. Expondo havde dog ingen interesse i dette. Først var der nogle kreative og useriøse forslag: de ville sende mig en ny dør, som jeg så selv kunne installere (Hallo??? De små glasskår var endda trængt ind gennem hullerne ind i det indre af enheden!) eller kunne Jeg bruger den voluminøse ((også meget tung på 18 kg) bringe enheden til en pakkeshop. Jeg nægtede begge dele, men til sidst blev enheden hentet til yderligere reparation (nr. 2). Denne gang tog det ret lang tid. Da de blev spurgt, sagde de, at reparationsafdelingen ikke vidste, hvad de skulle gøre (Hej?? Jeg havde allerede sendt en udførlig beskrivelse af skaden på e-mail, og min udskrift af beskrivelsen af skaden inklusive printede billeder var også inkluderet i pakke!). Tingene blev endnu mere bizarre to uger senere: enheden var nu blevet repareret, men processen kunne ikke findes i systemet. Det tog et par e-mails mere, før enheden endelig kom tilbage fra reparation #2. Ja, glasdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for anden gang! – i meget dårligere stand end før reparationen: Det første, vi lagde mærke til, var, at vandopsamlingsbakken havde en lang revne, og et hjørne var brækket af. Derudover lukkede den ikke længere ordentligt, fordi dampudløbsmundstykket - som sandsynligvis var monteret forkert - var i vejen. Nu hang den ødelagte vandopsamlingsbakke nede til venstre. Desuden var alle fire fødder monteret så skævt og skævt, at hele apparatet tippede (de forreste fødder rørte næsten ikke længere gulvet). Den (tidligere helt intakte) bundplade var erstattet af en gammel og helt bulet bundplade (tre klare og store buler). Alt i alt: I stedet for reparationer, skader på ejendom! Hele dette scenarie har allerede trukket ud i 3 måneder (!) Efter disse to mislykkede reparationer (hvis man overhovedet kunne tale om reparationer i det sidste tilfælde!) krævede jeg tilbagebetaling af købesummen. Igen fortalte de mig i første omgang, at jeg selv skulle sende enheden ind, at de ville tjekke den i reparationsafdelingen og derefter sende mig et prisoverslag (Hej??? For skader, som denne gang var perfekt forårsaget af Expondo-teknikerne? ??). Det tog et par mere energiske e-mails, før enheden endelig blev afhentet (for tredje gang!). Så var der endeløse e-mail-"diskussioner" med de forskellige (konstant skiftende) ekspedienter, indtil jeg (efter 3,5 måned uden ovn!) endelig fik tilbagebetalt købesummen - men efter at have fratrukket den lille bonus, som jeg havde fået for al besværet havde fået . KONKLUSION: Jeg er glad for, at jeg i det mindste har mine penge tilbage og ikke længere skal bruge Expondos "reparations" service... Jeg købte sidste år dampovnen fra Expondo, som så ud til at være af høj kvalitet og ikke ligefrem var billig enten GmbH købt. Jeg er nødt til at sige én ting: så længe ovnen virker, er det en stor ting - glæden varede desværre ikke længe: efter blot 5 måneder gav apparatet op (kortslutning). Så jeg søgte om en reparation, enheden blev afhentet, repareret og inden for 3 uger havde jeg den tilbage. Den dårlige overraskelse kom, da jeg pakkede ud: Da jeg fjernede de sidste lag bobleplast, lå ovndørens glasindsats foran mig i tusindvis af små glasskår! Tilsyneladende faldt apparatet på gulvet, om det var under transport eller i reparationsafdelingen, det ved jeg ikke. Jeg fandt ud af, at det ikke var mig, men afsenderen (Expondo), der skulle anmelde skaden til pakkeudbyderen. Expondo havde dog ingen interesse i dette. Først var der nogle kreative og useriøse forslag: de ville sende mig en ny dør, som jeg så selv kunne installere (Hallo??? De små glasskår var endda trængt ind gennem hullerne ind i det indre af enheden!) eller kunne jeg brug den voluminøse ((også meget tung på 18 kg) medbring enheden til en pakkeshop. Jeg nægtede begge dele, men til sidst blev enheden hentet til yderligere reparation (nr. 2). Denne gang tog det ret lang tid. Da de blev spurgt, sagde de, at reparationsafdelingen ikke vidste, hvad de skulle gøre (Hej?? Jeg havde allerede sendt en udførlig beskrivelse af skaden på e-mail, og min udskrift af beskrivelsen af skaden inklusive printede billeder var også inkluderet i pakke!). Tingene blev endnu mere bizarre to uger senere: enheden var nu blevet repareret, men processen kunne ikke findes i systemet. Det tog et par e-mails mere, før enheden endelig kom tilbage fra reparation #2. Ja, glasdøren var skiftet, MEN: Apparatet kom – for anden gang! – i meget dårligere stand end før reparationen: Det første, vi lagde mærke til, var, at vandopsamlingsbakken havde en lang revne, og et hjørne var brækket af. Derudover lukkede den ikke længere ordentligt, fordi dampudløbsmundstykket - som sandsynligvis var monteret forkert - var i vejen. Nu hang den ødelagte vandopsamlingsbakke nede til venstre. Desuden var alle fire fødder monteret så skævt og skævt, at hele apparatet tippede (de forreste fødder rørte næsten ikke længere gulvet). Den (tidligere helt intakte) bundplade var erstattet af en gammel og helt bulet bundplade (tre klare og store buler). Alt i alt: I stedet for reparationer, skader på ejendom! Hele dette scenarie har allerede trukket ud i 3 måneder (!) Efter disse to mislykkede reparationer (hvis man overhovedet kunne tale om reparationer i det sidste tilfælde!) krævede jeg tilbagebetaling af købesummen. Igen fortalte de mig i første omgang, at jeg selv skulle sende enheden ind, at de ville tjekke den i reparationsafdelingen og derefter sende mig et prisoverslag (Hej??? For skader, som denne gang var perfekt forårsaget af Expondo-teknikerne? ??). Det tog et par mere energiske e-mails, før enheden endelig blev afhentet (for tredje gang!). Så var der endeløse e-mail-"diskussioner" med de forskellige (konstant skiftende) ekspedienter, indtil jeg (efter 3,5 måned uden ovn!) endelig fik tilbagebetalt købesummen - men efter at have fratrukket den lille bonus, som jeg havde fået for al besværet havde fået . KONKLUSION: Jeg er glad for, at jeg i det mindste har fået mine penge tilbage og ikke længere skal bruge Expondos "reparations" service... Ingen stjerne fra mig!
Svar fra
produktet er meget godt, men det mangler en forklaringsfolder til opstart og brug af symbolerne
Jeg købte damperen til at bage brød og tilberede grøntsager, og jeg blev ikke skuffet. Nem at bruge og dampkogerfunktionen fungerer fremragende.
Jeg har for nylig bestilt den kombinerede dampovn. Ovnen er meget god, men jeg har et stort problem med denne ovn, som producerer en skinger lyd konstant under indstillingen. Jeg ringede til eftersalgsservice for at rapportere denne ulejlighed, og de bad mig sende dem en video, hvilket jeg lige har gjort. Jeg venter på svar. FYI, når jeg justerer temperaturen eller tiden, er det skingre bip konstant. Jeg ved ikke, om denne kontinuerlige skingre ringelyd er normal, når jeg indstiller temperatur og tid, og om det er muligt at sænke den eller neutralisere den. Jeg passer et barn fra tid til anden, og denne "ring" vækker ham fra sin lur. Derudover har jeg en lille hund, der får panikanfald, når han hører denne lyd. Hvilket jeg forstår, fordi det er grænseoverskridende for mig. Virkelig en skam for de 2 stjerner, for hvis der ikke var dette ringeproblem under justeringen, ville jeg med glæde have givet det 5 stjerner.
Meget ubehagelig og svag komfur
Svar fra
Vores mål er at kunne tilbyde bæredygtige produkter til konkurrencedygtige priser, alle stemplede med et kvalitetstegn i form af et design, som er udviklet i Tyskland. Vi har efterhånden mere end 100.000 tilfredse kunder, og vi arbejder fortsat på at udvikle nye løsninger, som opfylder vores kunders individuelle ønsker og behov.